Shoptopia's Blog

Nieuws uit onze kinderkledingwinkels

Tijd voor het verwennen van jezelf !

Ook moe van het altijd maar druk zijn.  Nou ik wel. Dus nu is het even ik tijd, geen kindjes, geen baas die van alles eist. manlief het huis uitgezet.

En dan nu ik-tijd !!

Dus nu dan nu eerst even lekker tijd voor jezelf.  Lekker achterover in je luie stoel, voetjes van de vloer en een lekker kop thee binnen handbereik. En dan lekker shoppen vanuit je luie stoel. Wat wil een mens nog meer ?

Allemaal mooie verwendingen voor jezelf. Je vindt ze op de sites van onze sponsors.

Ik heb zelf ook al een kijkje genomen in deze heerlijke shops.

Bij D&D Soap-iaaa.nl  zag ik die heerlijke zeepkettingen, heerlijk voor een avondje in bad. Bijna te mooi om te gebruiken. maar dat doen we lekker toch. Reden te meer namelijk om al die lekkere verschillende geurtjes lavendel, roos, cool water, hyacint te proberen. ik begin denk ik maar eens met roos, of toch water, of nee toch maar lavendel. Oh help….. al die keuzes!

En zeg nu eerlijk van z’n mooie lipgloss van mineralissima.nl word je toch helemaal blij en hebberig. Die willen we toch allemaal in onze handtas hebben?

Om dan mijn heerlijke verwendagje af te toppen met die mooie luxe etherische oliemix van wellnessbasics.nl. Ik heb mijn keus al laten vallen op de oliemix Balance& Soul, werkt ontspannend en brent in evenwicht. Zeg nu zelf wie kan dat nu niet gebruiken in deze hectische dagen ?

En aan mijn voeten dan lekkere Hotsocks van pantoffelshoppen.nl  Heerlijk warm en comfartabel en dan ook nog zo leuk allemaal. Alleen jammer dat er zoveel keuze is, dan weten we natuurlijk weer niet welke we moeten kiezen.

Irish-hotsocks-bruin-show

Tja en dan last but not least die mooie shop van alwaysremember.nl. jammer dat ik die nog niet ontdekt had tijdens mijn zwangerschap, wat een mooi aandenken aan die speciale tijd.

Zo, als dat niet een mooie invulling van mijn ik-tijd is. Ik ben gelijk weer helemaal opgeladen. Ik zou zeggen volg mijn voorbeeld. En weet je wat nu ook nog eens mooi is. Als je nu lekker shopt bij de winkels van Shoptopia tijdens de Shoptopia Winterse Verwendag krijg je niet alleen 20% extra korting bij alle deelnemende shops maar maak je ook nog eens kans op van die heerlijke verwenpakketten vol met leuke kado’s van de deelnemende webshops en de sponsors.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10/12/2011 - Posted by | Acties en aanbiedingen, Acties Shoptopia, Cadeaus

No comments yet.

Leave a comment